Термінал міжнародного аеропорту «Курумоч»
Новий пасажирський термінал, оснащений сучасним технологічним обладнанням, площею більш ніж 35 000 м² та пропускною спроможністю 3,5 млн. пасажирів, був побудований в рамках першої черги розвитку

Автор розрахункової моделі: Конструкторський відділ ЗАТ «СІГНІ ГРУП»
Розробка проекту: Генеральний підрядник: ЗАТ «Компакт»
Проектувальник (стадія "Робоча документація"): ЗАТ "СІГНІ ГРУП"
Генеральний директор: Сергій Олександрович Юзовитський
ГІП: Олександр Цепков
Головний конструктор: Олександр Юлійович Сімкін
Керівник конструкторського відділу: Денис Олександрович Тараненко
Головний спеціаліст: Ігор Салтиков
Провідний інженер: Юрій Тербушев
Опис
Міжнародний аеропорт «Курумоч» є найбільшим авіаційним вузлом Приволзького федерального округу і нині займає 10 місце серед аеропортів РФ за обсягом пасажиропотоку. Новий пасажирський термінал, оснащений сучасним технологічним обладнанням, площею понад 35 000 м² та пропускною спроможністю 3,5 млн. пасажирів, був побудований в рамках першої черги розвитку. Будівництво нового терміналу викликане необхідністю збільшення пропускної спроможності аеропорту, розширенням повітряної мережі та забезпечення міжнародного рівня сервісу пасажирських перевезень.Об'єкт введено в експлуатацію у грудні 2014 року.
Особливості
Будівля пасажирського терміналу запроектована за схемою повного просторового каркасу у монолітному залізобетонному варіанті до перекриття 2-го поверху. Фундаменти – пальові.Конструкція пасажирського терміналу поділена на декілька блоків температурними швами вздовж і поперек будівлі, при цьому металоконструкції покриття виконані без деформаційних швів.
Покриття терміналу утворюється індивідуальними, складного полігонального обрису, сімома основними підкроквяними багатопрогоновими рамами та двома додатковими, в зоні козирка, на які спираються кроквяні ферми з паралельними поясами.
Просторова стійкість забезпечується жорсткими вузлами кріплення ригелів до колон та жорсткими вузлами опори колон на фундамент. Для забезпечення підвищення міцності та стійкості каркасу на прогресуюче обвалення проектом передбачається заповнення бетоном внутрішніх порожнин круглих металевих колон. Проект реалізований у рамках контракту у форматі Design & Build спільно з компанією «Компакт», що є генеральним підрядником. Завдяки такому комплексному підходу замовник отримує найбільш ефективні рішення, які можуть забезпечити максимальну відповідність проекту до цілей Замовника.
Опис розрахункової схеми
Розрахункова схема представляє собою просторову оболонково-стержневу скінченно-елементну модель, в основному з жорстким з'єднанням елементів між собою.У схемі враховано розбиття будівлі терміналу на температурні блоки.
У скінченно-елементній моделі змодельовано несучі залізобетонні та металеві елементи каркасу, включаючи вертикальні та горизонтальні в'язі.
Основні розрахунки моделі будівлі виконувались у пружній (лінійній) постановці. У непружній (нелінійній) постановці виконувались перевірочні розрахунки на стійкість будівлі до прогресуючого обвалення.
На першому етапі виконувався розрахунок із абсолютно жорсткими опорами. Потім конструювалися фундаменти. Далі розрахунок виконувався з піддатливими опорами, прийнятими за жорсткістю конкретних фундаментів.
У розрахункову модель вводилися лише несучі конструктивні елементи.
Розрахунок армування для найбільш навантажених конструктивних елементів виконувався у програмному комплексі з урахуванням усіх можливих сполучень навантажень та налічує десятки різних варіантів прорахунків.
додати коментар
Хотите первыми узнать о выходе новых версий, проводимых семинарах и акциях?
Коментарі